Tecniche uniche di cuncepimentu di l'illuminazione di u paisaghju

L'ughjettu di l'illuminazione di u paisaghju hè diversu da l'illuminazione interna è l'illuminazione ambientale architettonica, chì u scopu principale hè di rinfurzà l'effettu di u paisaghju per creà un tipu di paisaghju di notte.Dunque, in quantu à i tipi di luce è d'ombra, duvemu pruvà à sceglie fonti di luce cù una direzzione è un cuntrollu megliu, è riduce l'usu di l'illuminazione universale.

illuminazione di u paisaghju di u giardinu
I metudi di illuminazione varianu considerablemente secondu u locu.Per esempiu, l'illuminazione stradale in i dui lati di una strada di giardinu deve avè una illuminazione uniforme è cuntinuu, cusì risponde à a necessità di sicurità.

A luminosità di l'illuminazione deve esse basatu nantu à i bisogni di l'attività è a sicurità, troppu luminosu o troppu scuru pò causà disconfort à i visitori, è u disignu di l'illuminazione deve esse particulari attente à u glare.Ocultà i luminarii trà l'arburi furnisce l'illuminazione necessaria senza pruvucà splendore.

luci di prato
Ci hè ancu più è più luminarii di paisaghju chì sò usati in u disignu di paisaghji muderni.Rumpendu i limiti tradiziunali di luci di prato, lampi di strada, luci intarrati ecc., sò innovatori è creativi.A dimensione di l'ombra furmata durante l'illuminazione, a luce è l'ombra sò in armunia cù l'ambienti è l'atmosfera, più naturali facilitendu l'usu di luce è ombra per sparghje a natura, è più favurevuli à creà una certa scena è atmosfera.

 

Introducendu parechji tippi cumuni di illuminazione di u paisaghju.

1 Illuminazione di l'arburu

faro d'arburu


①Floodlights sò generalmente posti nantu à a terra è l'arrangementu hè determinatu secondu u tipu è l'apparenza di l'arburi.
②Se vulete illuminà una pusizioni più altu nantu à l'arbulu, un polu di metallu cù a listessa altezza cum'è a pusizione irradiata pò esse piazzatu vicinu à l'arbulu per installà a luce.

 

2 Illuminazione di i letti di fiori

Illuminazione di i letti di fiori


①Per i fiori nantu à u livellu di a terra, una luminaria chjamata magic valley luminaire hè utilizata per l'illuminazione downward, a luminaria hè spessu piazzata in u centru o à a riva di u fiore, l'altezza di a luminaria dipende da l'altezza di u fiore.
②E fonti di luce cumunimenti aduprate sò fonti di luce incandescenti, fluorescenti compatte, ioduri metallici è LED, chì utilizanu fonti di luce cù un indice di resa di culore relativamente altu.

 

3 Illuminazione Waterscape

Illuminazione acquatica
①Illuminazione di l'acqua ferma è di u lavu: lampade è lanterne irradiate a scena di a riva, ponu formate una riflessione nantu à a superficia di l'acqua;per l'uggetti nantu à a riva, dispunibuli prughjetti sottumessi per illuminà;per a superficia di l'acqua dinamica, i proiettori dispunibuli irradianu direttamente a superficia di l'acqua.
② illuminazione di a funtana: in u casu di jet d'acqua, l 'attrezzatura floodlighting stallati in a piscina daretu à u spout o in l 'acqua à falà daretu à a piscina sottu à u puntu caduta, o dui lochi sò stallati nant'à i lampi.L'usu frequente di culori primari rossi, blu è gialli, seguitu da u verde.
③ Illuminazione di cascate: per i corsi d'acqua è cascate, a luminaria deve esse stallata à a basa di l'acqua induve casca.

 

https://www.wanjinlighting.com/

 


Tempu di Postu: 25-Nov-2022