Giardinu Botanicu Taiyuan: U giardinu hè pienu di paisaghji, l'edificazioni è i luci si riflette l'un l'altru

Questa hè a prima serra di mostra à grande scala cù struttura glulam in Cina, è hè ancu a più grande struttura di costruzione di struttura glulam in Cina.A cupola di serra composta da griglie di lignu hà spazii irregolari trà i segmenti.Per via di u so rumanzu designu è di a custruzzione difficiule, hè l'unicu prughjettu cinese chì hè statu premiatu u megliu prughjettu in u mondu.

E trè sfere di "rugiada" di u Giardinu Botanicu Taiyuan anu vintu u Premiu di Skill Structural Building à i World Structural Awards 2021.In dicembre, u prughjettu di l'entrata principale di u Giardinu Botanicu Taiyuan hà vintu u "Premiu d'Oro di Strutture d'Acciaio Chine", chì hè u più altu premiu d'onore per a qualità di l'ingegneria in l'industria di a struttura d'acciaio di a custruzzione di China.

Inoltre, u Giardinu Botanicu Taiyuan hà ancu vintu parechji premii internaziunali è domestici cum'è ENR Global Best Project è Aladdin Magic Lamp Award.Hè una basa naziunale di educazione scientifica populari è una basa di educazione populari di Shanxi.

U sistema di cuntrollu intelligente cuncepitu da l'illuminazione WANJIN per u prugettu deve esse avanzatu in tecnulugia, altu in automatizazione, stabile in funziunamentu, sicuru è affidabile, faciule d'opere, simplice di mantene, è faciule d'installà è di espansione.

Nantu à a premessa di affidabilità, u sistema di cuntrollu di l'illuminazione deve esse ragiunate ecunomica, è l'ecunumia di u sistema di cuntrollu di l'illuminazione si riflette in u bassu investimentu iniziale, i bassi costi operativi per l'operazione è u mantenimentu di u sistema, è u risparmiu d'energia.

L'illuminazione low-carbon richiede à l'utilizatori di salvà l'usu di luci à a massima misura, vale à dì per furnisce l'illuminazione adattata secondu a visione di l'utilizatori è i bisogni di cumportamentu in u mumentu è in u locu induve l'illuminazione hè necessariu, in modu chì ci hè un cuntrollu di illuminazione intelligente. chì pò esse aghjustatu.

Punti d'innovazione di u disignu di l'illuminazione

Applicazione di a nova tecnulugia

Tutti i lampi sò cuntrullati da DMX512;LED cuntrullabile in modu intelligente;larga scelta di anguli di fasciu;cumminazzioni efficace di dispusitivi anti-glare è lampade;maximizà l'efficienza luminosa.

U sistema di prughjezzione hè un sistema interattivu trà i participanti è u trasportatore di u paisaghju, chì permette à parechji participanti di integrà in a scena è participà à u ghjocu à u stessu tempu.

L'interazzione trà l'illuminazione è l'acqua, l'interazzione trà l'illuminazione è u sonu, l'interazzione trà l'illuminazione è l'ambiente, è l'interazzione trà l'illuminazione è a folla.Realizemu l'interazzione trà l'illuminazione è l'omu-macchina attraversu a tecnulugia di proiezione interattiva.

A nova tecnulugia

Tecnulugia di cunnessione di tubi d'acciaio di metallu, tecnulugia impermeabile di scatula di giunzione di ramu di cavi, tecnulugia impermeabile di cunghjunzione di cable sottumarina, tecnulugia di custruzzione di cavi di grande sezione, posa di cavi è ritirata à freddo, tecnulugia di pruduzzione di testa di cable shrinkable di calore, Nuove tecnulugia cum'è u generale. Tecnulugia di stallazione di l'equipaggiu di grande scala, cumminazione di luce è scultura;cumminazzioni di facilità è urbane;equipamentu di luce è di illuminazione, diversità, visualizazione è appiecazione;

cumminazzioni efficace di dispusitivi anti-glare è lampade;U ligame back groove hè utilizatu per ammuccià a linea di ligame trà a lampada è a lampada, è u corpu di a lampada hè strettamente cumminata.A lampa adopta una cavità di doppia strata, chì utilizeghja cumplettamente è amplifica l'effettu di a chimney, è hà una capacità di dissipazione di calore più forte.U disignu di a cavità di sandwich hè utilizatu per una applicazione efficace Effettu di camini, rinfurzà a dissipazione di u calore, a griglia tridimensionale, l'effettu anti-riflessione hè più evidenti.)

Applicazione di novi materiali è novi equipaggiamenti Lampada corpu

Mascara: 1. Material PC;2. Vetru temperatu (copertura facciale) Luce: piastra d'acciaio inossidabile, prufilu d'aluminiu, fusione d'aluminiu (tutti trattati cù spraying fluorocarbon) Riflettore: Germania Un riflettore d'aluminiu, lente acrilica impurtata Anellu impermeabile: guarnizione di silicone impurtata Dispositivu di prutezzione di fulmini: prufessiunale cumpunenti di prutezzione per i fulmini indotti è l'electricità statica

Valutazione di u funziunamentu attuale di u prughjettu

Prughjettu di illuminazione di u Giardinu Botanicu Taiyuan.U giardinu botanicu rimpiazzà l'antica terra landa industriale, creendu un paisaghju vibrante cù muntagne è vegetazione diversa cumminata cù laghi, cascate, chjassi è edifici.A natura è l'architettura sò integrati, è "verde" diventa u tema.

Dopu l'apertura di u Giardinu Botanicu, avarà un significatu praticu è strategicu assai impurtante per migliurà i tipi di parchi in Dayuan City, rinfurzà u gustu di a cità, migliurà l'ambiente ecologicu urbanu, è custruisce una cità di muntagne verdi è fiumi, è ancu. cum'è una cità armoniosa è vivable.

Si deve cunfurmà à a natura urbana di a cità naziunale di giardinu di Taiyuan è a cità storica è culturale naziunale, è riflette u spiritu urbanu di Taiyuan.

U giardinu botanicu rapprisenta u simbulu di u turismu ecologicu è culturale, di ricreazione naturali di paisaghji ecologichi naturali è LOHAS urbani muderni.A notte hè una parte di a vita umana.Vita occupata durante u ghjornu è divertimentu è rilassazione di notte.A luce compensa a mancanza di funzioni di divertimentu di u paisaghju per via di l'occupazione durante u ghjornu.

U prugettu hà da scopu di creà un spaziu verde unicu è u so spaziu di divertimentu attraente è di divertimentu per serve i residenti urbani di Taiyuan.U prugettu pò ancu serve com'è mudellu per u futuru sviluppu sustenibili di u futuru urbanu mistu.L'unità di cuncepimentu hè Huahui Engineering Design Group Co., Ltd.;l'unità di supervisione hè Shanghai Jianhao Engineering Consulting Co., Ltd.;

Sicondu u layout ambientale generale di u Giardinu Botanicu Taiyuan, u disignu di l'illuminazione hè cuntrullatu à 3000-4000K à traversu a temperatura di u culore generale, chì hè aduprata cum'è a nota principale di l'ambiente luminoso per riflette u novu ritmu di u giardinu botanicu.I nodi lucali utilizanu decorazioni di culore RGB di luce culurata in una piccula gamma, è sò cuntrullati da u ligame unificatu di u sistema di cuntrollu.Uniforme è interspersed with changes and highlights, in modu di ottene diversi effetti artistici è effetti di risparmiu d'energia.


Tempu di post: Jul-20-2022