Nanjing International Expo Center

Nanjing International Expo Center (1)

U prughjettu hè un Nanjing International Expo Center cuncepitu da tvsdesign, una sucietà di pianificazione è di cuncepimentu architettonicu di u mondu.L'illuminazione hè realizata da tecnulugia è prudutti furniti da WANJIN Lighting.U Centru Naziunale di l'Expo si basa nantu à u spiritu umanisticu lucale è e caratteristiche ambientali naturali di l'antica capitale di e Sei Dinastie, è diventerà un altru puntu di riferimentu cintrali di Hexi New Town.

Tvsdesign capo designer Kevin Gordon hà dettu: "Fiendu à u storicu storicu di Nanjing è l'ambiente naturale, u nostru disignu hè chjamatu 'Tiger Crawling Dragon Pan', chì simbulizeghja Zhongshan cum'è un dragone accovacciatu, è a muntagna Qingliang cum'è un tigri squatting".Per più di 2.400 anni, dece dinastie in a storia cinese anu stabilitu Nanjing cum'è a so capitale, perchè e muntagne circundante è u fiumu Yangtze rolling ponu serve cum'è barriere naturali, è questi ambienti naturali anu ancu creatu u stilu unicu di Nanjing.

Nanjing International Expo Center (2)
Nanjing International Expo Center (10)

U Centru Naziunale di l'Expo fa eco di u magnificu scenariu intornu, chì permette à i visitori di apprezzà a bellezza naturale unica è a longa storia di Nanjing.

Nanjing International Expo Center hè investitu è ​​custruitu da Nanjing Hexi New District State-owned Assets Management (Group) Co., Ltd. Hè un capolavoru di a cumpagnia TVS americana chì integra l'essenza di u disignu architettonicu cinese è occidentale.I 9 grandi sale di mostra di u Centru Naziunale di l'Expo anu solu un pianu, ma l'area di mostra di ogni sala di mostra hè di 12.000 metri quadrati, cù una lunghezza di 162 metri, una larghezza di 72 metri, è una altezza libera di 14 à 14. 22 metri.

https://www.wanjinlighting.com/
https://www.wanjinlighting.com/

105 metri, 68 metri di larghezza, u campu di football standard hè più grande, è ùn ci hè micca una sola colonna in u padiglione.U pianu è u disignu di u grande spaziu di u Centru Naziunale di l'Expo hè di adattà à e caratteristiche di l'esibizioni muderni, chì ùn ponu micca solu dividisce u spaziu liberamente, ma ancu facilitate a carica è u scaricamentu di l'equipaggiu à grande scala, in particulare a machina è l'esposizione di muffa.A funzione di cunferenza perfetta hè una altra caratteristica di u Centru Naziunale di l'Expo.

U Nanjing International Expo Conference Center hà una superficie totale di 46,500 metri quadrati è hà putenti strutture è funzioni di cunferenza.U Zhonghua Hall di 5.000 metri quadrati, u Zijin Hall di 2.000 metri quadrati, u Zhongshan Hall di 1.300 metri quadrati è 14 stanze chì varienu da 40 à 400 metri quadrati Ci sò diverse sale di cunferenza, ristoranti cinesi è occidentali, 17 sale di banchetti è 252 camere d'ospiti cù facilità cumplete.Hè una scelta ideale per l'affari.

Nanjing International Expo Center (9)
Nanjing International Expo Center (14)
Nanjing International Expo Center (11)
Nanjing International Expo Center (12)

Tempu di post: Jul-20-2022