Cumu deve esse cuncepitu l'illuminazione di u paisaghju esterno?

 

Cù cambiamenti in i mudelli di vita urbana, e persone passanu più è più tempu di notte, in particulare in spazii cummirciali induve l'ore di cunsumu di notte sò allargate, facendu l'illuminazione di u paisaghju di notte particularmente impurtante.L'illuminazione notturna urbana ricca aiuta à furmà i punti culminanti di a scena di a cità, è a ricerca di u cunfortu di a vita di a ghjente è l'avvanzi tecnologichi anu purtatu l'illuminazione di u paisaghju di a cità in a direzzione di l'arti è a saviezza.

 

L'illuminazione di u paisaghju esterno deve seguità i seguenti punti:

 

01, rinfurzà a cunsultazione publica, u disignu di primu livellu è aderisce à l'unità di u populu.


L'illuminazione di u paisaghju hà bisognu à seguità u cuncettu di cuncepimentu orientatu à e persone, micca cecu perseguite l'estetica è ignurà l'impattu nantu à a vita di e persone, in particulare i zoni residenziali è l'illuminazione di u paisaghju circundante deve esse centrata nantu à u cunfortu umanu per pensà è cuncepisce, l'usu di una temperatura di culore bassu. lampade è lanterne per evità a luce dura direttamente in l'ochji.In a pianificazione di l'illuminazione funziunale, a pianificazione di l'illuminazione di u paisaghju presta più attenzione à l'esperienza publica.

 

02, l'accentu nantu à l'illuminazione verde, per prumove u sviluppu sustinibili verde è bassu di carbonu di l'illuminazione urbana.

L'illuminazione di u paisaghju in cunsiderà l'imaghjini di a scena di notte di u spaziu urbanu hè ancu un grande cunsumadore d'energia, deve esse verde è efficiente cum'è u core, mentre aduprà i vantaghji di l'energia solare nova è l'usu di l'illuminazione LED low-carbon di risparmiu d'energia. prudutti, à traversu sistema di cuntrollu di illuminazione intelligente cù una varietà di i metudi di cuntrollu "pre-set" per diverse sceni di illuminazione à accurately set and Management, differente tempi di u ghjornu, differente funzioni stabilitu differente splendore illuminazione, cusì chì u sistema di cuntrollu di illuminazione intelligente cuntrollu per ottene u risparmiu d'energia, u cuntrollu efficace di u cunsumu d'energia di l'illuminazione urbana, u risparmiu d'energia à pocu carbonu.

 

03, l'implementazione di a prutezzione di a notte scura, guidanu a risturazione ecologica di a notte è l'ecunumia di a notte scura.

Cuntribuisce à a risturazione ecologica di a notte, ùn pò micca lascià l'illuminazione di u paisaghju per rompe e lege di a natura.Per l'osservatori cù esigenze specifiche deve esse osservà l'ambienti di notte è l'ambiente scuru cum'è u tema, u disignu di l'illuminazione di u paisaghju all'apertu deve esse sceltu cù lampade di design "prutezzione di u celu scuru", secondu u locu di u paisaghju illuminatu è l'ambiente per determinà u locu. di lampade, angulu d'irradiazione, quantità è layout, per evità a luce di l'interferenza è u splendore, riduce a contaminazione luminosa, ma ancu a luce di u celu stellatu di notte.

 

Selezzione di lumi:

 

01, illuminazione di giardinu:

u disignu di l'illuminazione pò rinfurzà l'effettu visuale di u giardinu è l'atmosfera di notte, è mostra l'architettura di u giardinu, a scultura, i fiori, l'arburi, i scogli è altre caratteristiche sceniche.Spotlights sò faciuli à aghjustà a relazione cù a pusizione di l'ughjettu irradiatu, sceglite l'angolo di distribuzione di luce, da u fondu à a cima di u lume hè un mezzu cumuni di l'illuminazione di u giardinu, ma deve piglià in contu a pianta, e caratteristiche architettoniche. , locu è ambiente per sceglie u megliu locu è angulu di a stallazione di spotlight, lampade deve esse ammucciatu quantu pussibule, per creà l'effettu di vede a luce senza luci.I luci di u giardinu aiutanu à creà una massa di luce suave intornu à u paisaghju, è a stallazione di luci di giardinu belli è squisiti in i prati di fiori ùn affettanu micca l'effettu esteticu generale durante u ghjornu, è ponu ancu creà un effettu ambientale di fiori di notte.

 

02, illuminazione stradale pedonale:

l'illuminazione pavimentu hè u più impurtante per assicurà a sicurità di e persone chì viaghjanu, deve evitari l'usu di lampade cù l'angolo di proiezione direttamente in l'ochju umanu.L'illuminazione di u paisaghju high-pole deve esse usata in i zoni cù un altu trafficu pedestrian per assicurà chì l'illuminazione horizontale di a terra in l'area di attività hè 15-25lx, è i camini di giardinu pò esse usatu per furnisce l'illuminazione cù luci di giardinu o luci di prato, a luce. surghjente deve esse sceltu cù un effettu di ombra di temperatura di u culore caldu per evità l'abbaglianti.

 

03, illuminazione d'acqua:

caratteristiche acqua sò à spessu un giardinu o paisaghju scénic landmark, l 'acqua illuminazione fixtures bisognu di un altu livellu di waterproofing, rustproof gradu, etc .. Water features bisognu à esse stallatu attornu illuminazione funziunali, à facilità ghjente à vede u bordu di a piattaforma waterfront,. per impediscenu a ghjente di cascà accidintali in l'acqua, ma ancu secondu a forma di a funzione di l'acqua è u riflessu di a superficia di l'acqua per sceglie lampade è lanterne di luce di temperatura di culore bassu, per evitari a superficia di l'acqua per pruduce riflessi forti direttamente à u ochju umanu.

https://www.wanjinlighting.com/


Tempu di post: 31-oct-2022