Cumu l'illuminazione di a facciata deve esse pensata per diversi stili di edifici?

Tuttu l'illuminazione hè inseparabile da a superficia, a linea, u puntu, u muvimentu, statica sti parechje espressioni, u disignu di l'illuminazione di a facciata di l'edifiziu per l'edificiu per rinfurzà l'imaghjini di notte ghjoca un rolu impurtante, a struttura di l'edificiu hè sfarente, e diverse parti di a facciata di l'edificiu. u disignu di l'illuminazione hè ancu sfarente, differenziatu è unità cumpleta, in modu di furmà l'illuminazione di notte di facciata di l'edificiu perfetta.

 

Disegnu di l'illuminazione architetturale in stile europeu

 

Per l'architettura classica europea o l'architettura muderna cù u stilu classicu europeu, pò esse basatu annantu à l'architettura classica stessu hà e caratteristiche di cumpusizioni cum'è trè sezioni o cinque sezioni per urganizà l'illuminazione, cusì chì a luce forma ancu parechje sezioni, ogni seccione di intensità luminosa raghjonu. u gradu di attenuazione di cuntrollu, mette in risaltu u riccu rilazioni di luce è ombra di l'eaves di l'architettura europea.

 

À u listessu tempu, l'usu di u mudellu di facciata architettonica europea in a recurrenza di culonni accoppiati per urganizà l'illuminazione, riflettendu a relazione cumplessa è ricca di luce è ombra di culonni accoppiati, balconi, finestri accoppiati è altri cumpunenti, i dui rùbbriche principali superiore è bassu. pò cambià u culore di luce o aumentà l'intensità di a luce per ottene u rolu di mette in risaltu u focu è a chjusa.

 

Disegnu di l'illuminazione architetturale cinese

 

   Per l'architettura classica cinese, principarmenti secondu a divisione di u luminosu di l'edificiu, u secundariu, a ligera apertura di l'illuminazione di a pusizione di a colonna, mette in risaltu u ritmu di u corpu di a colonna d'apertura è a ricca relazione di l'arcu sottu à l'eaves, i parti brillanti. di l 'illuminazione pò esse pigliatu à rinfurzà i misuri à fà a placca suprana più chjappà, multi-piani Chinese architettura classica arrangiamentu illuminazione pò esse basatu nantu à u pianu à segmentu, u metudu cù u trasfurmazioni architettura classica European.

 

Ci hè dui punti da nutà quì: unu hè chì a grande seccione di u tettu di l'architettura chinesa pò esse risolta per mezu di strisce di illuminazione di contorni, chì significa chì longu à e colline di l'hipped o hiatus, ogni latu di a cresta di e muntagne dura hè disposta cù illuminazione luminosa. strisce per riflette i contorni;u sicondu hè u culore chjaru, l'eaves di l'architettura chinesa anu una superficia di culore assai pura, sti pitture cromatiche di culore puri dà una bellezza armoniosa attraversu a cunciliazione visuale à l'occhiu nudu, per riflette sta bellezza pudemu usà un spettru sanu di illuminazione per riflette. .

 

Disegnu di illuminazione per edifizii muderni multi-piani

 

Per l'edifizii muderni multi-store, principarmenti secondu e caratteristiche individuali di l'edifiziu, enfatizendu u bloccu è u voluminu di l'edifiziu, facendu un usu sanu di a decoru inherente di l'edifiziu per furmà cambiamenti in luce è ombra;edifizii cù pareti simplici ponu aduprà fonti di luce culurata o fonti di luce culurite miste per furmà effetti speciali è rinfurzà l'incantu artisticu;l'entrata di u pianu di a terra deve esse rinfurzata cù a luce per mette in risaltu i punti chjave;a chiusura superiore pò esse usata per mette in risaltu u contornu cù publicità di scatula luminosa o strisce luminose.

 

Disegnu di l'illuminazione per l'edificazioni muderni di altu

 

   U podium:

U podium hè a parte più simplice, mette in risaltu l'illuminazione di l'entrata.A trasmissione di luce da u lobby internu hè stessu una ricca fonte visuale.

   Torri:

u trattamentu di l'illuminazione di e turri hà da risolve trè prublemi.Unu hè l'intensità di a luce nantu à e quattru facciate, a torre sopra à e parti di l'edificiu altu, ma deve avè effetti di illuminazione in ogni facciata, perchè parechji anguli in a cità sò prubabilmente vede e quattru facce di l'altura. edifiziu è u tettu, s'è u bastimentu high-rise ùn fà quattru facciate di u trattamentu, darà un sensu di a faccia yin è yang.Siconda, a torre hè troppu alta causata da l'attenuazione di l'intensità di a luce à u prublema di l'illuminazione di a torre, a suluzione à u prublema hè di stallà un spotlight d'alta putenza in a listessa pusizione di luce per riempie a luce, se a torre stessu hà una segmentazione. u megliu aduprà a segmentazione di a fonte di luce.

 

   U tettu:

u tettu hè a parte più penosa di l'edifiziu altu, ma ancu a parte più forte di l'identità di l'edifiziu altu, a parte di u trattamentu di l'illuminazione hè u più impurtante.Prima di tuttu, per assicurà una luminosità sufficiente, a luminosità di sta parte deve esse u più di a torre;secondu, a basa di u tettu è u fondu di u tettu per l'illuminazione chjave;in terzu, u quadru di u tettu o u quadru di rete per u prucessu di prughjezzione, se u tettu per a superficia di vetru sanu ùn pruducerà l'effettu di u prucessu di prughjezzione, sta volta deve esse usatu da u vetru internu di fronte à a trasmissione esterna di a luce, l'intensità di a fonte di luce. ùn deve esse troppu grande, per ùn pruduce interferenza otticu;fonte di luce pò esse arrangiatu mudellu, è pò esse trasfurmazioni lampanti.è pò esse trasfurmatu flicker.

Sè avete bisognu di sapè più nantu à u disignu di l'illuminazione di u paisaghju, per piacè cuntattateWanJinLighting- un fornitore di soluzioni di illuminazione di paisaghju prufessiunale in Cina cù 20 anni di sperienza.Semu felici di furnisce una guida di cuncepimentu è un supportu di produttu à i prufessiunali di cuncepimentu di l'illuminazione di u paisaghju in u mondu.

 


Tempu di post: 30-sep-2022