Cumu hè fattu u disignu di l'illuminazione di u paisaghju di u parcu?Chì lampi sò cumunimenti usati?

I parchi sò posti publichi per e persone per rilassate è gode di a notte è a so sicurità è a sensazione di viaghjà di notte hè una parte assai impurtante.Dunque, un bonu disignu di l'illuminazione di u parcu ùn hè micca solu per illuminà u parcu, ma ancu per creà un ambiente di u parcu di notte secondu e caratteristiche di u parcu.Ci sò parechje caratteristiche di u parcu, cumpresi pavilioni, fiori, arburi, statue, rockeries, laghi, etc. I diversi paisaghji anu da mustrà e so caratteristiche è à u stessu tempu esse coordinati cù u stilu generale di u parcu.L'effettu di l'illuminazione di u paisaghju hè ottinutu attraversu u disignu di l'illuminazione di lampade è lanterne, ci sò parechji tippi di lampade è lanterne, a so forma, e caratteristiche è u rolu sò ancu diffirenti, avemu bisognu di fà u prucessu di cuncepimentu di l'illuminazione di u paisaghju di u parcu, sicondu à l'effettu di l'illuminazione di u paisaghju per esse acquistatu, per sceglie i lampi è e lanterne adattati.

 

Cumu fà u disignu di l'illuminazione di u paisaghju in i parchi?

 

1, tema chjaru è tonu di u parcu.
Ùn ponite micca l'illuminazione in generale, ma combina e caratteristiche di u paisaghju di u giardinu di u parcu, attraversu u cuntrastu trà a forza di l'illuminazione di u paisaghju, u cuntrastu oculatu è u cuntrastu trà u reale è l'imaginariu, a creazione di un focu chjaru, una ghjerarchia chjara di schema di cuncepimentu di illuminazione, à u so più efficau in a luce per riflette l'effettu di u paisaghju cum'è u principiu per urganizà l'equipaggiu di l'illuminazione, mette in risaltu e caratteristiche di a scena di notte di u parcu più sensu di ordine è caratteru.

2. A direzzione è a temperatura di u culore di l'illuminazione deve esse cusì chì l'atmosfera di l'arburi, arbusti è fiori hè aumentata.
I pianti appariscenu in culori diffirenti quandu sò illuminati da culori di luce diffirenti.A luce bianca pò sprime in modu più naturali u culore naturali di e piante, facendu chì si sentenu chjaru è croccante è riflettendu a so ghjerarchia, mentre chì l'illuminazione di sodiu d'alta pressione hè aduprata per i pianti gialli chì anu bisognu di mette in risaltu u sensu di culore, chì avarà un effettu megliu.Ùn fate micca solu per a ricerca di luminosità, uniformemente luminosa.

 

3, l 'illuminazione di a superficia acqua, acqua features, paisaghju, attenti à u riflessu è altri prublemi.
Funzioni di l'acqua di u Parcu anu l'acqua aperta, funtane, ruscelli, piscine artificiali è cascate, etc. U disignu di l'illuminazione di u paisaghju di l'acqua hè principalmente da l'abbellimentu di a superficia di l'acqua, u riflessu di a superficia di l'acqua furmata da l'illuminazione di i railings è l'arburi nantu à u riva, a scena vera è u riflessu in l'acqua si spartianu è si riflette.À u stessu tempu, fate un bonu travagliu di prutezzione è illuminazione di u persunale in i zoni periculosi implicati in l'acqua, per evità a disavventura di u persunale causata da a perdita di pede in l'acqua.À u listessu tempu per a zona di u mare, deve fà un bonu travagliu di guardrails di prutezzione adattatu è altre strutture protettive.

4, l'illuminazione di u parcu deve cunsiderà a vita di serviziu è u mantenimentu.
Cum'è un stabilimentu publicu, a vita di serviziu è a manutenibilità di l'apparecchi d'illuminazione hè assai critica per i costi operativi di u parcu, mentre chì a più alta sicurezza furnisce ancu a sicurità per i visitatori.

 

Luminarii cumunimenti usati per l'illuminazione di u paisaghju di u parcu

 

1 、 luce di prato

A luce di prato hà una varietà di forme è stili, faciule d'installà è altamente decorativu, è ùn hè micca solu utilizatu per l'illuminazione intornu à i prati è i spazii verdi in i giardini, ma ancu per l'illuminazione in piazze paisaghji, strade pedestriali è diversi parcheggi in giardini.

2 、 Luce stradale

L'illuminazione stradale hè stallata nantu à a strada di giardinu, usata per furnisce l'illuminazione per i visitori è i veiculi di notte.Attualmente, i lampi stradali cumunimenti usati sò lampade à incandescenza, lampade di mercuriu d'alta pressione, lampade di sodiu d'alta pressione, lampade di sodiu di bassa pressione, lampade à induzione, lampade à alogenuri metallici, lampade fluorescenti, etc. , luci di paisaghju per furmà un mudellu di illuminazione tridimensionale, per rinfurzà u paisaghju di a strada di u giardinu, abbellisce a scena di notte di u giardinu.

3 、 Illuminazione di u paisaghju

L'illuminazione di u paisaghju di u giardinu pò esse designatu è stabilitu secondu l'ambienti di u giardinu è l'ambienti è l'atmosfera, etc. Utilizendu lampade è lanterne mudeli, culore di luce è luminosità per creà una scena, per ottene u scopu di migliurà ornamentali, rende. atmosfera.Cum'è lanterni rossi, ponu esse in a piazza di u giardinu, festivali impurtanti per portà una atmosfera festiva.I luci di mudelli di paisaghji verdi ponu aghjunghje luce è culore à cascate è stagni.I luci di u paisaghju in u giardinu sò principarmenti usati in piazze più grande, spazii verdi publichi è grandi attrazioni.

4 、 Luci di giardinu

I luci di cortile sò usati più spessu per edifizii antichi è muderni, saloni è case di fiori in u paisaghju di u parcu.I luci di giardinu sò ancu dispunibili in una varietà di forme è ponu esse installati è utilizati nantu à prati è spazii verdi.

5, Spotlights

L'effettu di prughjezzione di i spotlights hè variatu.A luce brilla nantu à l'ughjettu chì deve esse enfatizatu, chì pò ottene l'effettu artisticu di mette in risaltu, ambiente unicu, livellu riccu è mette in risaltu u tema.I spotlights sò di varii tipi è anu una larga gamma di usi, è ponu esse aduprati per l'illuminazione di e piante, i piazze di giardinu è sculture, etc. Puderanu ancu esse usatu per i picculi oggetti interni.

 

6, Lanterna Cinese

I lanterni chinesi sò ancu cunnisciuti cum'è lanterni chinesi.Forma di lanterna cinese bella è generosa, generalmente anu più di una fonte di luce, luce dolce, alta illuminazione.Appartene à a lampada di risparmiu d'energia d'alta wattage o lampa di sodiu d'alta pressione, lampa d'alogenuri metallici.Adatta per u prughjettu di l'illuminazione di u giardinu è l'illuminazione stradale di u giardinu, pò ancu esse usatu per a piazza di u giardinu.

7 、 Luci intarrate

U materiale di lumi intarrati hè basamente in acciaio inox, forte è durable, impermeable à l'acqua è una bona dissipazione di calore.Anneau de silicone, imperméable, résistant aux hautes températures, anti-âge.Vetru temperatu d'alta resistenza, forte trasmissione di luce, larga superficie di radiazione luminosa, forte gravità.I luci intarrati sò soprattuttu usati in prati, spazii verdi, funzioni d'acqua, scalini è strade parchi, etc.

 

Guangdong Wanjin Lighting Co., Ltd.(ILLUMINAZIONE WANJIN) hè situatu in Jiangmen National High Tech Industrial Development Zone, Pruvincia di Guangdong, a "capitale cinese d'oltremare di a Cina".Hè principarmenti impegnati in u disignu, R & D, pruduzzione, vendita è servizii tecnichi di l'illuminazione di u paisaghju LED è i prudutti di l'illuminazione di scena.Avà hè diventatu unu di i principali pruduttori di prudutti d'illuminazione di scena LED in Cina, è furnisce una cunsultazione approfondita di u disignu, una persunalizazione speciale è altri servizii tecnichi cunnessi per prughjetti di illuminazione di spettaculi in casa è in l'esteru.

https://www.wanjinlighting.com/


Tempu di Postu: Nov-05-2022