Cuncepimentu di cuncepimentu di l'illuminazione LED di u paisaghju architettonicu

https://www.wanjinlighting.com/cases/nanjing-international-expo-center-lighting-project/

I punti seguenti sò i primi à esse identificati in a considerazione generale di u disignu di l'illuminazione LED di u paisaghju per l'edificazioni.

 

1: Direzzione di vista

L'edificazioni ponu esse viste da una varietà di direzzione è anguli, ma in generale avemu bisognu di decide nantu à una direzzione particulare cum'è a direzzione di vista principale prima di prucede cù u disignu.

 

https://www.wanjinlighting.com/

 

 

2: Distanza

A distanza à quale una persona hè prubabile di vede.A distanza affettarà a chiarezza di a vista di a facciata è ancu influenzerà a decisione nantu à u livellu di l'illuminazione.

 

https://www.wanjinlighting.com/

 

3: Circundante è fondu:

L'ambienti è u fondu affettanu a quantità di illuminazione necessaria per u sughjettu.Se u circondu hè scuru, un pocu di luce hè necessariu per illuminà u sughjettu;se l'ambienti sò brillanti, a luce deve esse aumentata per esce u sughjettu.

L'edifiziu pò esse visibile da diverse direzzione è anguli, ma in generale avemu bisognu di decisu nantu à una direzzione particulare cum'è a direzzione principale di vista prima di prucede cù u disignu.

 

https://www.wanjinlighting.com/

 

TU disignu di l'illuminazione LED in un paisaghju di edifiziu pò esse largamente divisu in i seguenti passi.

 

1: Decide nantu à l'effettu di illuminazione desideratu

U bastimentu stessu pò pruduce effetti illuminazione differente per via di u so aspettu differente, o più uniformi, o cambiamenti più forti in luce è bughju;pò ancu esse una manera di spressione più chjara, o una manera di spressione più vivace, tuttu dipende di e pruprietà di u bastimentu stessu per decide.

https://www.wanjinlighting.com/

 

2: Sceglite a fonte di luce ghjustu

L'scelta di a fonte di luce deve piglià in contu fatturi cum'è u culore di luce, a resa di u culore, l'efficienza è a longevità.In generale, u mattone d'oru è a petra gialla-marrone sò più adattati per a luce calda, è a fonte di luce utilizata hè lampade di sodiu o alogene d'alta pressione.

 

https://www.wanjinlighting.com/

 

3: Determinazione di u livellu di illuminazione necessariu

L'illuminazione necessaria dipende da a luminosità di l'ambienti è l'ombra di u materiale di a facciata.In generale, a facciata secundaria deve esse illuminata à a mità di u livellu di a facciata principale, perchè a diffarenza di luce è bughjura trà e duie facciate pò dà una impressione tridimensionale di u bastimentu.

 

https://www.wanjinlighting.com/

 

4: Sceglie l'illuminazione ghjustu

In generale, di forma quadrata faro avè un angolo più grande di distribuzione di luce;di forma tonda faro avè un angulu più chjucu;L'illuminazione di u largu angulu anu un effettu più uniforme, ma ùn sò micca adattati per a prughjezzione di longa distanza;I luminarii à angolo strettu sò adattati per a prughjezzione di longa distanza, ma sò menu ancu quandu sò usati à distanza vicinu.

https://www.wanjinlighting.com/

 

5: Càlculu di l'illuminanza è u numeru di luminarie

Dopu chì i passi sopra sò stati cumpletati, u numeru di luminarii hè determinatu da u calculu di l'illuminanza secondu a fonte di luce scelta, u luminariu è u locu di stallazione, per chì l'effettu dopu a stallazione pò esse u più vicinu pussibule à u desideratu.L'apparizione di l'edifiziu hè spressione di notte da a prughjezzione di luce, è l'effettu risultatu pò esse assai diffirenti da u sensu di u ghjornu.Per quessa, in u disignu di u prughjettu di l'illuminazione LED, l'effettu ùn deve micca necessariamente esse u listessu cum'è l'effettu di u ghjornu, ma hè impurtante L'impurtante hè di purtà fora u caratteru di u bastimentu.

 

https://www.wanjinlighting.com/

 

WANJIN Lighting hè specializatu in furnisce apparecchi di illuminazione, cuncepimentu di l'illuminazione, soluzioni di illuminazione è guida d'installazione cum'è parte di un serviziu cumpletu di illuminazione di u paisaghju architettonicu, spicializata in a produzzione è a vendita di lampade di lava di pareti LED, proiettori LED è altri prudutti di serie di apparecchi di illuminazione LED, cuncintrati in Apparecchi di illuminazione LED per parechji anni, benvenuti i clienti in u mondu per cunsultà!

 

https://www.wanjinlighting.com/

 


Tempu di Postu: 14-Settembre-2022